Studielift | Best Practice Digibook
Hij gaat thuis goed aan de gang met het snellezen en maakt een mooie vordering, hij leest tijdens de tweede bijeenkomst al beduidend sneller dan zijn begin snelheid. Het gebruik van de pointer vindt hij niet fijn maar het gaat steeds beter en uiteindelijk kan hij er goed mee overweg. Hij moet helemaal goed wennen aan het lezen met de metronoom, maar gaandeweg de training merkt hij dat hij daardoor in een goede cadans komt tijdens het lezen waardoor het steeds beter gaat. Aan het eind van de training is hij van 150 woorden per minuut naar 600 woorden per minuut gegaan en kan goed vertellen wat hij heeft gelezen. In combinatie met het snellezen is hij ook enthousiast met het mindmappen aan de slag gegaan en het viel hem op dat hij zo een beter overzicht kreeg over zijn leerwerk. Na de training vereist het mindmappen nog wel oefening maar hij heeft zich een goede basis eigen gemaakt waarmee hij na de zomervakantie aan de slag kan gaan. Daniëlle de Wilde De Keyser - Deventer
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc3MDc=